Mala ritam sekcija učiteljice Amine

Mala ritam sekcija učiteljice Amine

Mala ritam sekcija učiteljice Amine: Djeca ritam i osjete, jer ne čuje se samo uhom

 

“Kada smo već bili prestali i da mislimo na školu i bili uvjereni da našu Mejrem s epilepsijom i nerazvijenim govorom nećemo moći nigdje da upišemo, došli smo u Centar za slušnu i govornu rehabilitaciju, Mejrem se upoznala s učiteljicom Aminom, do tada stidljiva djevojčica koja je bježala od ljudi pokazala je želju da s njom ostane, i tu je počela naša mala bajka”, priča mama Sadina za portal

“Mejrem je tada krenula u predškolsko, učiteljica Amina pruža svoj maksimum i uspijeva da moja Mejrem povlači linije, da boji crteže, da uči brojeve i slova, da bude samostalna. Učiteljica ne odustaje, svoju energiju, trud, rad, volju podiže na veći i veći nivo. Mejrem za vrijeme boravka u predškolskom učestvuje u radionici čarobni štapić, radi svoju izložbu. Za kratak period, naša Mejrem postiže odlične rezultate za dijete koje ima poteškoće”, prisjeća se Sadina dodajući kako je prilično sigurna da bez rada s učiteljicom Aminom njihova Mejrem ne bi postigla uspjeh u osnovnoj školi. Mejrem voli balet, u školi igra košarku, a bavi se i manekenstvom. Učestvovala je i u inkluzivnoj modnoj reviji “Pogledaj, ja sam lijep/a!”. I danas rado na školskom odmoru dođe i posjeti učiteljicu Aminu i mališane iz grupe.

Učiteljicu Aminu Pilav i mališane u predškolskoj grupi posjetili smo i mi, a oni su nas dočekali – svirkom na bubnjevima. Uz indijansku melodiju sa zvučnika koju inače koriste u svom igrokazu “Indijanci”, djeca sviraju na raznim bubnjevima i udaraljkama okupljeni oko učiteljice Amine koja na najvećem bubnju daje ritam.

Neka od djece ne čuju, neka imaju smetnje govora, a dio ih ne čuje i imaju smetnje u govoru. Na Amininoj radionici to je jednostavno nemoguće primijetiti.

“Muzika je svuda oko nas, i veliki je značaj ritma u razvoju govora. Djeca ritam osjete, jer ne čuje se samo uhom, već i putem vibracije, kroz koštanu provodljivost”, objašnjava nam učiteljica Amina kako to da sva djeca bez obzira na oštećenje mogu uživati u ritmu i proizvoditi zvuk što im dodatno pomaže u razvoju. Pokazuje nam snimke s priredbi na kojima djeca iz Centra plešu folklor, kao i snimak sa klavirskog nastupa bivše učenice Alme. Uz ritam, i tačke u bojama koje na tipkama predstavljaju note, djeca uče svirati, a Alma osim klavira uspješno svira i harmoniku. Učiteljica Amina radi i na “Slikovnog rječnika znakovnog i verbalnog govora” kako bi svoja iskustva prenijela dalje.